Кейси методичних практик від вчителів України.
За матеріалами конкурсу учнівських історичних проєктів
«Радянське минуле: (Пере)осмислення історії»

teacher
«Смідинський ліцей» с.Смідин Волинська область

на прикладі проєкту «Раритетні професії»

 «Як записати розповіді про невимовне, якщо твоїм респондентам за…70»

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Заліщицька державна гімназія м. Заліщики Тернопільська обл.

на основі проєкту «Шкільні роки».

У пошуках (НЕ) радянської ідентичности

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Миколаївський ліцей імені Миколи Аркаса, Миколаївської області

як засобу транслювання історичних смислів

Загадка однієї мозаїки: погляд сучасника на монументальне мистецтво міста Миколаєва радянського періоду другої половини ХХ століття

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Полтавський політехнічний фаховий коледж Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» м.Полтава

на прикладі проєкту

Війна в Афганістані: історію не можна переписувати, але її можна переосмислити

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Вчителька історії школи № 5 м. Черкаси

на основі джерела інформації про повсякденне життя, світоглядні уявлення та цінності пересічної особистості на тлі історичної епохи

«Райдуга кольорів радянського минулого в історії однієї маленької жінки»

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Тернопільська ЗОШ І-ІІІ ступенів №28 м.Тернопіль

на прикладі проекту

 «Герої (НЕ) нашої війни: Живов і Танцоров у битві за Тарнополь»

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Петропавлівський ліцей №2 Дніпропетровської області

на основі досвіду реалізації молодіжного історичного проекту

Щоб чорне золото добути, треба глибин землі сягнути (шахтарська професія в СРСР: героїчно чи ризиковано?)

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Вчителька історії та мистецтва Козелецького ліцею № 1 Чернігівська область

На основі роботи над учнівським пошуковим проєктом

 «Свобода друку - право гарантоване конституцією чи формальність на папері?»

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Вовчанський ліцей №3 Вовчанської міської ради Харківська область

На прикладі проєкту «Спілка українських козаків»

«Спілка українських козаків»

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Миколаївський ліцей 41

на прикладі конкурсної роботи

«Нести тяжко, кинути шкода. Колишній крейсер "Україна" як уламок радянської епохи"

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Олексіївський ліцей Краснокутської селищної ради Харківська область

методом просопографії на прикладі історичного проєкту

«Анатолій Здоровий: "Українці! Шануйте рідну мову! Хай живе Україна!" (історія харківського дисидента)"

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Дитячий Центр туризму, спорту та екскурсій МЖК-1 м. Львів

За мотивами молодіжного історичного проекту

«У пошуках забутого Львова».

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Борщівського ЗЗСО І-ІІІ ст. ім.Я.П.Горошка Тернопільсьrf області

на прикладі учнівського пошукового проєкту:

«Борщів`янки-сибірські бранки. Як ожила архівна світлина…»

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
ЗЗСО 235 ім. В’ячеслава Чорновола місто Київ

За мотивами історичного дослідження «Історія ялинкових іграшок. Ялинкові прикраси часів СРСР - пропаганда чи мистецтво».

 «Історія ялинкових іграшок. Ялинкові прикраси часів СРСР -  пропаганда чи мистецтво».

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Тросницька загальноосвітня школа Закарпатської області
teacher
Черешенський ліцей Чернігівської області

На прикладі реалізації проєкту «Черешенський Макаренко. Від активної школи – до активної громади!"»

Газета "Сталінець" Черешенського дитбудинку як дзеркало радянської епохи

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Карлівська ЗЗСО І-ІІІ ступенів Кіровоградська область

на прикладі німецької колонії " Alt Danzig" нині село Карлівка, що на Кіровоградщині

Як радянська влада знищувала пам`ять про пам`ять

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
“Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітня школа І — ІІ ступенів” Чорнобаївської селищної ради

на прикладі проєкту «Кременчуцьке водосховище : незатоплена пам’ять митьківчан».

«Кременчуцьке водосховище : незатоплена пам’ять митьківчан».

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Мелітопольський Ліцей №16 ММР Запорізька область

Декілька лайфхаків з досвіду реалізації пошукового проєкту «Черешневе десятиліття мелітопольців. Дія подвійних стандартів».

СЕЛО-МІСТО-СЕЛО?!СТОРІНКАМИ БУТТЯ МЕЛІТОПОЛЬЦІВ(60-80-хрр.ХХ ст.)

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
ЗЗСО 1-3 ступенів Яворівського району Львівська область

На основі досвіду реалізації молодіжного проєкту

« Все життя наше – колгосп: будні і свята»

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Львівський поліграфічний коледж Української академії друкарства» місто Львів.

на прикладі проєкту

«Святкова подорож: відчуй зиму 80-х»  

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Пришибський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Пришибської сільської ради Полтавської області
teacher
Барвінківський ліцей № 2 Харківська область.

На прикладі проєкту «Жіноча мода на пульсі історії».

«Жіноча мода на пульсі історії».      

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Ліцей «Лідер» м. Первомайськ Миколаївської області

або Методика роботи з архівними документами на прикладі історичного дослідження

 «Місто Первомайськ у долі Михайла та Тараса Слабченків»

Методика Щоденник Продукт проекту
teacher
Нікольської гімназії «Софія» з загальноосвітньою школою І ступеня №2 Донецькка область